Rozhodl jsem se, odkrýt tady některé informace ze zákulisí svého eshopu Přímo od Výrobce. Když jsem před několika lety začínal prodávat online, namotivoval jsem svým blogováním mnoho lidí, kteří v té době vstoupili do ExitShopu a prosperují v něm dodnes. Chci v tom tímto pokračovat.
Přímo od Výrobce vznikl jako podpora prodeje jedné značky, kterou jsem si založil. Postupem času jsme tam ale zavedli i další zboží a vize pro eshop je taková, že budeme hledat nové a nové výrobce. To se příliš nedaří, protože vhledem k tomu kde a jak děláme svůj marketing, přitahujeme hlavně lidi zaměřené na cenu. Nejsme love brand, i když se o to trochu snažíme :).
Letos jsme zavedli nové logo:
Toto nové logo, mělo ohromný dopad hlavně na Facebooku. Srdíčko asi v lidech evokuje like, protože se tím neskutečně zvedl počet nových fanoušků stránky na FB. Zde je ta stránka. Nyní má skoro 42 000 sledujících. Eshop funguje také v SK a HU. SK FB má 11 600 lidí a HU FB 30 000 lidí. Celkem tedy krásných více než 80 000 lidí. Ale ne sbíraných nějak násilně, ale skutečných, reálných a dobrovolných fanoušků. Je to výsledek více než 4leté práce.
Co se týká technického řešení, jedná se o Prestashop napojený na ExitShop – Presta sbírá objednávky a v ExitShopu je vyřizujeme a máme tam skladový systém, statistiky, napojení na banku a dopravce a tak dále. Vše se synchronizuje automaticky. Vývoj tohoto Prestashopu, tak aby se dostal do dnešní použitelné podoby, trval více než rok a stálo mě to orientačně kolem 150 000 až 200 000 Kč.
Chcete další informace jak jsem vybudoval z ničeho eshop s obratem 76 000 000 Kč a jak ho dnes provozuji, co dělám atd? Komentujte a ptejte se.
Podnikejte naplno! Radek Kilevník