Někdy na poli marketingu selžou i ti největší hráči jako Coca Cola nebo McDonald´s. Zatímco takoví giganti se ze svých ztrát dokáží relativně bez problémů vyhrabat, pro menší podniky mohou být podobné pokusy vyčnívat a zaujmout devastující. Proto určitě není od věci sledovat nepovedené kampaně a brát si z nich ponaučení. Pro níže ukázané neúspěšné nebo i katastrofální kampaně platí zejména tyto:
„Neměň to, co funguje“
„Neslibuj zboží zdarma na základě skutečností, které nedokážeš kontrolovat.“
„Neslibuj nesplnitelné, zákazníci to poznají.“
Příjemnou podívanou a mnoho úspěšných marketingových rozhodnutí přeje Tomáš Durčák
Pecka.. hold, všichni vaří z vody a ne vždy se to povede 🙂
Vážně mě pobavil ten Burger King. Připomnělo mi to zeleného ufouna z Alzy. Taky osůbka, která má prodávat, ale za pár sekund dokáže vystrašit i naštvat zároveň :D.