Aktivního Zákazníka jsem měl rád, ale bylo nás takových velmi málo. Takže jsme ho vyřadili z provozu a místo něj spustili ExitClub, který je celkově jednodušší a tím pochopitelnější a důvěryhodnější pro zákazníky i provozovatele eshopů. V první řadě, EC koresponduje s ExitShopem, takže již nepředpokládáme, že se lidé budou bát na přehled objednávek klikat, protože AZ považovali za službu třetí strany.
Hlavní přidané hodnoty EC pro zákazníky eshopů:
- přehled objednávek a hlavně informace v jakém jsou stavu
- jednoduchá možnost pro reklamování zboží a pro vrácení ve 14ti denní lhůtě
- plánujeme hodnocení zboží a eshopů
Hlavní výhody pro provozovatele eshopů:
- zjednodušení reklamací a vracení zboží – chceme tento proces maximálně rozvíjet aby probíhal co nejvíc automaticky a hlavně budeme v ExitShopu reklamace archivovat
- výrazný pokles dotazů na zákaznických linkách, v jakém stádiu se nachází objednávka
- možnost natahovat si k produktům a k eshopům recenze (připravujeme)
- udržení si spokojeného zákazníka
- možnost přidat svůj JP eshop jako partnerský a získávat tak zákazníky skoro zadarmo
Co od Vás potřebujeme? Hlavně zpětnou vazbu a poznatky, které z funkcí budeme posouvat a kam. Tak si prosím zapojte svoje eshopy pro přehled objednávek v ExitClubu a těšíme se na připomínky a dotazy. (EC je prozatím k dispozici pro CZ, SK a HU eshopy)
Podnikejte naplno! Radek Kilevník