Cenotvorba je velmi obsáhlý a velký obor. Snažíme se tím prokousat co nám síly stačí. Chci vám nyní vysvětlit, kam jsme pokročili a kam směřujeme dál. Nejnovější krok je ten, že si můžete prodejní i původní ceny zadávat přímo v produktu na eshopu (% slevy se dopočítá samo). Chtěli jsme totiž vyjít vstříc i těm, kdo si chtějí ceny určovat a zadávat sami a nevadí jim ruční práce. Doteď jsme byli zaměřeni spíš na automatizované podmínky na úrovni celého skladu. Jenže hodně klientů si chtělo hezké původní i hezké nové ceny zadávat jak v Kč, tak v EUR, Zlotých atp (hezké, rozumějte Baťovky).
Takže, v ExitShopu si můžete ceny ovládat na úrovni matky – ručně nebo automatickými podmínkami. Potom nově i na úrovni produktu (což má vyšší prioritu než ceny v matce) a to pouze ručně. Takto, v editaci každého produktu:

A nyní se chystáme tyto dva světy propojit, abyste mohli používat jak ruční ceny tak i automatizované podmínky a rozumělo si to spolu a slevy se sčítaly atd. Ono to není až tak snadné, máme slevy, fake slevy, kusy, fake kusy atd, to vše není jednoduché propojit. Navíc jsme se vydali na cestu kdy jedna matka může mít víc dodavatelů, což to celé dělá ještě zajímavějším 🙂

Budu rád za každou připomínku k této problematice – radek@exit.cz
Podnikejte naplno! Radek Kilevník