Každý den se díky ExitShopu setkávám se začínajícími podnikateli a každý den se mě ptají na Heureku a Zboží.cz
Drazí eshopáři, cenové porovnávače, jsou až tou zcela poslední formou propagace. Jasně, jsou nejjednodušší – stačí podrazit ceny, ale takto se eshop prostě nedělá. Nehledě na to, že třeba z Heureky se stává obrovský moloch a vy budete jejím otrokem. Zanedlouho vám budou diktovat od A do Z co máte přesně dělat a vy budete muset poslouchat. Zapomeňte na ně a díky tomu vám v hlavě vznikne prostor k tomu, abyste vymysleli něco pořádného. Líbilo se mi jedno rčení které jsem nedávno slyšel – „Reklama je jako sex, platí za ní jen zoufalci“ Přemýšlejte o tom 🙂
Úspěšný den vám všem! Radek Kilevník
Kápni božskou Radku! Prozraď nějakou svoji fintu.
To rčení existuje i o softwaru…ale za některé věci je prostě lepší zaplatit (myslím ten SW) 😀
neprozradím, už jsem poučen a odpovídám jen na konkrétní dotazy 🙂
V porovnavacich muzes soutezit cenou a chytrosti. Jako i jinde (napada mne treba PPC). Takze to rceni je sice fajn, ale nepravdive.
Reklama na FB je taky placená 😉 😀
Dobré taky (NE)přemýšlet o košíku od heureky. Popsáno zde: http://blog.adamjurak.cz/heureka-kosik-je-zlo/