Internetoví podnikatelé rostou jako houby po dešti a jak jinak tvořit na online síti lákavý obsah, než pomocí kvalitních a atraktivních textů.
Najít dobrého a spolehlivého copywritera však může být poměrně problém, protože zvyk naslibovat hory doly, a poté se na práci vykašlat, je bohužel běžný a často se i několikrát po sobě spálíte, než najdete toho pravého člověka.
Stejně tak copywriter může mít problém najít tu pravou zakázku, aby mohl jednak psát o tom, co jej baví a zároveň za svou práci dostat adekvátně zaplaceno.
Konec marnému hledání vhodných nabídek a poptávek
Služba Copywriting.cz proto nabízí možnost ušetřit si námahu s hledáním vhodného člověka a rovnou poptávat konkrétní článek v komunitě stovek copywriterů, nebo jakožto copywriter nabídnout již napsané texty ze šuplíku k prodeji za svou přijatelnou cenu. Odpadá tak nutnost domlouvat se na podmínkách spolupráce, protože obě strany je mají již dopředu určené, a tak jde vždy jen o hledání té nejvhodnější nabídky.
Copywriter může do služby Copywriting.cz po registraci svobodně vkládat své články o rozsahu a ceně, které jsou pro něj přijatelné a zároveň má přístup ke všem poptávkám inzerentů, kde může hledat zajímavé a lukrativní zakázky. Kdykoliv je taktéž možné nechat si peníze, vydělané psaním skrz server Copywriting.cz, vyplatit – konkrétně již od 300 Kč.
Inzerent musí na úvod také projít pouze standardní registrací, a pak už na něj čeká více než šest stovek copywriterů, kteří jsou připraveni nabídnout své již napsané články k prodeji, nebo pomoci napsat požadovaný článek přesně podle inzerentových představ. Fér pravidlem služby Copywriting.cz je, že dokud se zadavateli článek 100% nelíbí, nemusí za něj vyplácet žádnou odměnu.
Využijte naplno guest blogging a nenechte se okrádat
Copywriting.cz se rovněž aktivně angažuje v metodě guest bloggingu a nabízí svým uživatelům články zdarma v případě, že jsou ochotni nabídnout jim adekvátní prostor na svých zaběhlých webech. Autoři mají naopak možnost propagovat svou práci prostřednictvím guest bloggingu na zajímavých internetových projektech, čímž si jednak zvyšují reputaci a zároveň rozšiřují reference.
Kromě výborných podmínek pro vzájemné obchodování inzerentů a copywriterů nabízí služba Copywriting.cz také ochranu proti plagiátorství. Pokud zde zakoupíte článek a později zjistíte, že jej copywriter zkopíroval z materiálu, který byl vydán před uzavřením obchodu, máte plné právo obrátit se na provozovatele a žádat navrácení plné částky, kterou jste za text zaplatili.
Vážně je nutné dělat PR tady?
No byl bych rád, kdyby si tento magazín vydělal alespoň na sebe.. a samozřejmě napsali jsme to o službě, která se hodí pro naše čtenáře.
To chápu, ale tohle vnímám jako poněkud neštastný způsob. Pak aby člověk řešil, co je psané upřímně a co je reklama. Dát sem affil na Wedos, případně klasickou reklamu, by byla štastnější forma monetizace.
Tedy když už tedy je nutné na tom vydělávat, myslím primárně má sloužit pro podporu Exitshopu a Openservisu, což myslím i dobře plní.
No to ano a děkuji za námět. Jde o to, že všechno toto se platí z jedné hromádky peněz a když se zde něco vydělá, pomůže to samozřejmě i Exitshopu a tedy nám všem. Ale chápu Vaše připomínky a beru to na vědomí.