Přátelé, kamarádi, kolegové. Obracím se na Vás kvůli kampani v našem novém CROWDU. Chci upozornit na skvělé funkce a vychytávky které jsou naceněny velmi nízko a pro mnoho z Vás není problém je uhradit z větší části nebo celé. Ukažte, jak si našeho společného ExitShopu vážíte.
Dnes jsme přidali kampaň v názvem „Ručně zadaný následný stav“ Je to moje řešení problému, který máme všichni a tím je, když chce zákazník odložit odeslání. Vidím to takto: Uděláme si stav „čekáme na datum“. Zákazník napíše že chce poslat objednávku až za dva týdny. Dáte jí do stavu „čekáme na datum“ a nastavíte pomocí této nové funkce, aby se za 2 týdny přepnula do stavu „Zabalit“. To je vše, všem se nám podstatně pročistí kalendář (tak to nyní řešíme my).
Toto vylepšení jsme nacenili jen na 3000 Kč a realizaci na 10 dní. Zcela upřímně, crowd jsme v minulosti zavřeli, protože jsme byli znechuceni neochotou některých lidí, vrátit něco zpět do systému který je živí. Na četné podněty velkých klientů, jsem se rozhodl crowd obnovit a doufám že se ve Vás nezklamu. Očekávám, že dnes na toto vylepšení vybereme všechny peníze. Klikněte sem.
Podnikejte naplno! Radek Kilevník
Jeden komentář u “CROWD v ExitShopu – upozornění na novou kampaň – Ručně zadaný následný stav”
Komentáře jsou uzavřeny.