CROWD v ExitShopu – upozornění na novou kampaň – Ručně zadaný následný stav

Přátelé, kamarádi, kolegové. Obracím se na Vás kvůli kampani v našem novém CROWDU. Chci upozornit na skvělé funkce a vychytávky které jsou naceněny velmi nízko a pro mnoho z Vás není problém je uhradit z větší části nebo celé. Ukažte, jak si našeho společného ExitShopu vážíte.
Dnes jsme přidali kampaň v názvem “Ručně zadaný následný stav” Je to moje řešení problému, který máme všichni a tím je, když chce zákazník odložit odeslání. Vidím to takto: Uděláme si stav “čekáme na datum”. Zákazník napíše že chce poslat objednávku až za dva týdny. Dáte jí do stavu “čekáme na datum” a nastavíte pomocí této nové funkce, aby se za 2 týdny přepnula do stavu “Zabalit”. To je vše, všem se nám podstatně pročistí kalendář (tak to nyní řešíme my).

Toto vylepšení jsme nacenili jen na 3000 Kč a realizaci na 10 dní. Zcela upřímně, crowd jsme v minulosti zavřeli, protože jsme byli znechuceni neochotou některých lidí, vrátit něco zpět do systému který je živí. Na četné podněty velkých klientů, jsem se rozhodl crowd obnovit a doufám že se ve Vás nezklamu. Očekávám, že dnes na toto vylepšení vybereme všechny peníze. Klikněte sem.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.

Jeden komentář u “CROWD v ExitShopu – upozornění na novou kampaň – Ručně zadaný následný stav”

Komentáře jsou uzavřeny.