Kromě data a času můžete své statistiky dále detailněji filtrovat také skrz pokročilé filtry. Ty mají 4 hlavní kategorie:
1) Obchod – Zde lze ze všech provozovaných e-shopů vybrat pouze ty, pro které chcete statistiky zobrazit. Na úvod jsou automaticky vybrány všechny provozované e-shopy. Pokud chcete vybrat například jen jeden z mnoha, stačí vpravo dole použít červenou šipku a všechny e-shopy se z Vybraných přesunou doleva do Dostupných, z kterých pak stačí vybrat onen konkrétní e-shop. Pro opačný přesun slouží zelená šipka vlevo dole.

Mimo konkrétní e-shopy si můžete nechat vypsat statistiky také pouze z konkétní země, kterou vyberete ze slideru vpravo dole.

2) Dodavatel – Filtrujte jednotlivé dodavatele a prodejnost jejich produktů ve vašich e-shopech. Ideální způsob, jak si ověřit, čí produkty má smysl nadále odebírat.

3) Stav objednávky – Tento filtr ocení každý, kdo má víc e-shopů a denně řeší větší množství objednávek. Je rovněž výborný pro odhalení případných problémů se zpracováním objednávek u konkrétních e-shopů, neboť v kombinaci s 1. filtrem umožňuje například nechat si u jakéhokoliv e-shopu vypsat všechny objednávky, které již byly zaplaceny, ale stále neodešly.

4) Fakturační adresa – Další filtr zejména pro větší e-shopáře, kteří používají více než jednu fakturační adresu a chtějí se podívat na statistiky každé adresy zvlášť.
