Naše základní myšlenka je vždy, aby se o to nemusel nikdo starat ručně a podle toho mám nastaveno i toto.
- Mám vytvořen stav objednávky – „čekáme na převod CZ“ – v něm je číslo účtu atd.
- v dopravci placeném převodem mám nastaven následný stav na „čekáme na převod CZ“
- pak mám stavy – „upomínky platby 1“ a „upomínka platby 2“
- ve stavu „čekáme na převod“ mám nastaveno automatické přepnutí do „upomínka 1“ po 96 hodinách a v „upomínka 1“ automatický přechod na upomínka 2 po 48 hodinách
- v „upomínka 2“ je nastaveno po 3 dnech přechod na stav „storno“, kdy dojde ke stornování objednávky a vrácení zboží na sklad
- stavy „upomínka 1″ a 2“ obsahují vždy jen stručné informace (email klientovi) o tom co se stane pokud nezaplatí. „Upomínka 2“ stav posílá svůj obsah i SMSkou, je to takový poslední pokus o to přimět člověka k zaplacení
Pokud automat kdykoliv během tohoto koloběhu najde na účtu platbu, dá objednávku do stavu „Platba přijata“ a kolečko se přeruší a pokračuje balící kolečko.
Pomohlo Vám toto okénko do Nastavení mého účtu? Pokud ano, dejte vědět, budu rád pokračovat.
Podnikejte naplno! Radek Kilevník