Jak mám nastavené v ExitShopu automatické kolečko Plateb předem

Naše základní myšlenka je vždy, aby se o to nemusel nikdo starat ručně a podle toho mám nastaveno i toto.

  1. Mám vytvořen stav objednávky – „čekáme na převod CZ“ – v něm je číslo účtu atd.
  2. v dopravci placeném převodem mám nastaven následný stav na „čekáme na převod CZ“
  3. pak mám stavy – „upomínky platby 1“ a „upomínka platby 2“
  4. ve stavu „čekáme na převod“ mám nastaveno automatické přepnutí do „upomínka 1“ po 96 hodinách a v „upomínka 1“  automatický přechod na upomínka 2 po 48 hodinách
  5. v „upomínka 2“ je nastaveno po 3 dnech přechod na stav „storno“, kdy dojde ke stornování objednávky a vrácení zboží na sklad
  6. stavy „upomínka 1″ a 2“ obsahují vždy jen stručné informace (email klientovi) o tom co se stane pokud nezaplatí. „Upomínka 2“ stav posílá svůj obsah i SMSkou, je to takový poslední pokus o to přimět člověka k zaplacení

Pokud automat kdykoliv během tohoto koloběhu najde na účtu platbu, dá objednávku do stavu „Platba přijata“ a kolečko se přeruší a pokračuje balící kolečko.

sc_1

Pomohlo Vám toto okénko do Nastavení mého účtu? Pokud ano, dejte vědět, budu rád pokračovat.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.