Toto je taková šikovná funkce, která běží zatím v základním režimu (rozsáhlejší a propracovanější systém, chystáme do Aktivního Zákazníka) ale i tak, to má zajímavé výsledky a jak je naším zvykem – pracuje to zcela automaticky.
Klikněte sem, tady se opakované nastavují. Vypadá to takto:
Princip je velmi jednoduchý. Ke každému mateřskému produktu, si můžete nastavit periodu ve dnech. Když zákazník koupí zboží z tohoto mateřského produktu, tak se mu ten produkt za ten počet dní od nákupu připomene. Takže když víte že třeba nějaký šampon vydrží asi 3 měsíce, nastavíte 90 dní a zákazníkovi přijde email že je čas koupit nový. Je to vázáno na mateřské produkty, takže je tomu jedno, do jaké se to prodalo země. Znění emailů pro jednotlivé země, si tam můžete nadefinovat také.
Výsledky které s tím mám za posledních 7 dní, přikládám níže. Myslím si ale, že to bude dlouhodobě ještě lepší, protože na podzim jsem u mnoha sezónních věcí dával 340 dní aby se to připomenulo zase za rok.
Podnikejte naplno! Radek Kilevník