Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz

Jak na efektivní sběr emailů na eshopu (POPUP)

Zdravím, ačkoliv nemám popup okna na sběr emailů rád, tak jsem je na svých eshopech vyzkoušel a výsledky mě mile překvapily. Budu rád když se k tomu někdo renomovaný vyjádří, zda je ten konverzí poměr dobrý nebo ne.

Okno na českém eshopu vypadá takto:

sc_6

A výsledky vypadají takto (jsou to 3 eshopy na Prestashopu napojené na ExitShop, bežící ve 3 EU zemích):

sc_5

Mám to přes mailerlite a celé je to nastavené, aby se okno ukázalo po 30ti vteřinách, jednou za měsíc a mělo by naskočit i když se snaží návštěvník opustit stránku.

Dotazy? Těším se na ně v komentářích nebo na radek@exitshop.cz

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.