Pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz/news.

Jak řeším v ExitShopu odeslané zásilky a zda za ně přišly peníze

Toto je článek který bude spíš k diskusi. Toto je totiž velmi důležité téma, všichni bychom mohli vypravovat, jak velké problémy to dokáže udělat, když nějaký dopravce třeba kvůli technické chybě, nepošle 400 dobírek a peníze prostě chybí.

Já to mám nyní tak, že co se odešle, to se dá do stavu Odesláno. Za co přijdou peníze za dobírku, to se dá do stavu Doručeno (hlídá automat napojený na FIO). Takhle to proběhne když je vše ok, otázka je, co s těmi co nejsou OK a jak na ně přijít. Znám jednoho klienta, který podle sledovacího čísla, ručně a denně dohledává zásilky a kde jsou, podle toho upomíná lidi že jim třeba balíček leží na poště atp. Takhle to v nějakém normálním objemu dělat nejde, takže pojďme to dotáhnout na nějaké automatické řešení. Potřebujeme vyřešit:

  1. jak upomenout zákazníka že mu leží zásilka na poště nebo kdekoliv jinde? Jak vlastně zjistit že ho máme upomenout
  2. jak zjistit jinak než ručně, že se zásilka někde třeba ztratila a nepřišly za ní peníze

6a011570391c4a970c0192ab1bf7ce970d-320wi

Každý konstruktivní návrh, bohatě odměníme! 🙂 Pište na radek@exitshop.cz nebo sem do komentářů

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.