Chci se s Vámi podělit o nějaké postřehy a zkušenosti, které díky tomuto projektu nabírám. Je to první klasický eshop od ExitShopu který provozuji přímo já a jsem s ním tedy v každodenním kontaktu. Rozhodli jsme se udělat název i doménu eshopu s hrubkou, ale věřím že to má něco do sebe, protože je to krátké, je to slovo které zná každý na světě, jen se píše jinak než se správně psát má a zní ve všech zemích a jazycích stejně, což je podle mě také velká výhoda.
Jsme zde už docela daleko, na to že jsme začínali na začátku listopadu 2017 což je něco málo přes 2 týdny. Běží základní marketingové kampaně, vybavujeme jednotky objednávek za den (děláme to tady v tom projektu hezky postaru, tedy máme svůj fyzický sklad), plníme eshop zbožím.. Do 14ti dní budeme mít o kancelář vedle ateliér (nyní fotíme na chodbě :))
Na eshop můžete mrknout zde. Budu rád za každý feedback. Aktuálně řeším třeba zobrazení slev u variant. Máme ikonku sleva v kategorii:
Máme ikonku sleva v detailu:
Ale u těch jednotlivých variant není nic a to je chyba. Moje zadání pro programátora bylo toto:
Není to profi návrh ale na pochopení myšlenky nám to stačí 🙂 Včera měl LYKE obrat 3000 (marže je velká, minimálně vždy 50%) ale i tak, cíle máme úplně někde jinde, takže jdu vyvíjet nějakou marketingovou činnost 🙂