Rozhodl jsem se po delší době opět rozčeřit vody tohoto blogu a podělit se s vámi o mé neúspěchy v oblasti eshopů. Nejedná se o jednoproduktový eshop!
26.4.2014 jsem zaznamel na svém přeposílacím eshopu Krutý Vohoz historicky první smysluplnou objednávku. Respektive zaznamenal jsem ji až dnes, protože při přeinstalaci serveru jsem zapoměl nainstalovat poštovní server. Objednávka se automaticky neodeslala, zůstala mi viset v administraci a čekala na potvrzení, protože dodavatel má velmi přísné omezení na tvar adresy atd. No a všiml jsem si jí až dnes, v době, kdy je dané zboží už vyprodáno. Takže zase nic. Nyní několik statistik od úsvitu až po dnes.
- obrat bez poštovného 250 Kč
- obrat bez stornovaných objednávek 0 Kč
- počet objednávek 1
- na Heuréce proklikáno 28 Kč
- potenciální výdělek 8 Kč
Pak jsem ještě zjistil, že mám defaultně na eshopu naprosto neotestovaný a škaredý list view místo grid view, takže tak. Jinak se mi celkem daří, bojuji s bakalářkou a státnicema, takže na eshop mi nezbývá čas. O prázdniních ale zase zamakám! 🙂
V patičce máš: “Dodavatele”
tohle ti nejde: https://krutyvohoz.cz/metallica/mikina-panska-metallica
k čemu je použití https?
červené texty na červeno-šedém pozadí jsou docela pakárna
zvýraznil bych tlačítko Koupit – úplně jinou barvou než vše ostatní
Díky, opravil jsem odkaz.
Https by mělo být standardem v eshopech. Tady to nemá technický význam.
Ty červené texty, jsou spíš do růžova, mě se to zdá čitelné, i když možná mám jinak nastavený monitor.
A to tlačítko máš pravdu, asi ho zvýrazním 🙂
Dovolím si také přispět.
Červený texty na černým pozadí jsou čitelné…pro toho, kdo velmi dobře vidí. Jakmile dojde na někoho, kdo hůř vidí, má např. problém se zrakem co se barev týče, tak je ztracený.
Většina (tuším, že snad všechny?) největší stránky mají bílé pozadí.
Od toho tmavého bych utekl, dokud je čas, opravdu.
To tlačítko do košíku bych určitě změnil 🙂
Držím palce a ať jsou objednávky.