[Motto pro dnešní den] „Na internetu hovoří slova, ne obleky a hodinky.“

Krása internetového podnikání spočívá v tom, že zde vyhrává ten, kdo umí zapůsobit jen barvami a textem. Nemůžete na potenciální klienty udělat dojem ani luxusním vozem, ve kterém přijedete, ani perfektně padnoucím oblekem a nepomohou vám ani ty hodinky za 100 tisíc. Jednáte s lidmi, které možná nikdy ani nepotkáte. Přesto musíte umět udělat takový dojem, aby mezi vámi jen za pomoci napsaných slov mohl vzniknout oboustranně uspokojivý pracovní vztah.

Nepomůže vám žádný titul, a čím větší máte ego, tím horší mohou být vaše schopnosti domluvit se jen pomocí textu. Proč je domluva tak důležitá? Dostane vás do fáze, kdy za sebe můžete nechat hovořit vaši práci, která pokud je odváděna kvalitně, řekne o vás mnohem víc, než jakýkoliv luxusní doplněk.