Dobrý den, zde je stručný návod jak pracovat s datovými exporty pro dopravce.
Aktuálně máme připraven export pro Českou poštu a pro PPL, další budeme postupně přidávat.
1 – nastavte si v detailu dopravce jak se má chovat vůči exportům:
2 – jděte do Globální nastavení / Exporty pro dopravce a nadefinujte si kritéria filtrace. Podle data, podle stavu objednávky a podle eshopu a stiskněte generovat
3 – nyní si můžete data ještě nakonfigurovat před finálním exportem. Ve sloupci EXP můžete objednávku vyjmout zcela z exportu, ve sloupci Poznámka můžete dopsat poznámku na Adresní štítek a ve sloupci Rychlé nastavení pro Poštu, můžete buď nechat volbu globální nastavení a export potom bere info které jste si nastavili v detailu dopravce a nebo si zvolit službu ČP ručně.
4 – zcela dole na stránce stisknete tlačítko Generovat a do PC se Vám stáhne datový CSV soubor který uploadujete do Online podání od Pošty. Předtím je ale nutné Online podání nakonfigurovat a to takto:
Tento export je dělaný podle našich zkušeností a potřeb, takže se velmi těším na Vaše připomínky a návrhy. Pište zde do komentářů nebo napište na info@exitshop.cz Hezký den, Radek Kilevník
P.S. TIP – aby se dalo jednoduše rozlišit, jakému dopravci exportovat, udělal jsem si stavy objednávek – Zabaleno pro Poštu, Zabaleno pro PPL atd a pak si v generování CSV prostě necháte jen vyjet objednávky s tímto stavem a je to naprosto jednoduché a rychlé.
P.S.2 Pokud pošta ignoruje druh dopravce který si předvolíte v nastavení dopravců, je potřeba u nich odškrtnou GENEROVÁNÍ ID v konfiguraci importu. Pak se budou přidávat typy zásilek dle CSV.
Super, konecne jsem se dockal. Pouze mam problem s objednavkou kde si zakaznik zakoupi vice druhu zbozi, tak se nam vygeneruje k jedne zasilce vice stitku.
na screenu jeste postradam jeste cislo 7 u kolonky ulice
Už na tom pracujeme, mělo by to být OK ještě dnes
Takže se to už dá dneska použít, nebo ne?
Máme ještě porodní bolesti… teď ráno jsem to zkoušel a zlobí tam znaménka, bude to vyřešeno ještě dnes
Splněný sen 😀 jdu to testnout 🙂 Děkuji
Ano tohle ušetří spoustu práce. Je tu ovšem velké ALE. Denně se setkávám s tím, že zákazník nezná svoji PSČ, kolikrát i č.p. Nebo prostě nezadají číslo popisné (což se dá částečně vyřešit emailem pro doplní údajů). Kolikrát, hlavně o svátcích, rozvážejí poštu brigádníci a jakmile v systému nenajdou adresu přesně tak, jak je uvedená na obálce, prostě ji nedoručí (vlastní zkušenost). Každý (druhý) den vyhledávám správné PSČ. Co s tím? Když to hodím do pošty přes CSV adresa nemusí být správná. Nemůžu si dovolit ztrácet objednávky, a tak ještě každou adresu kontroluji.