Dobrý den, přemýšlím jaký vodoznak je lepší..
1 – čitelný, bez průhlednosti, nějak do rohu – ten je lehce odstranitelný ale zase se neplete lidem – vidí dobře zboží
2 – poloprůhledný na střed obrázku – nedá se tak lehce vyretušovat, ale plete se lidem kteří se chtějí podívat na výrobek (nebo je to jen můj názor a lidem to nevadí?)
Podle Vašich zkušeností, jaká varianta je lepší?
Já jsem zvolil zatím variantu 1, ale na druhou stranu bych si fotky rád lépe chránil…
http://www.cistedrevo.cz/kuchynska-prkenka/prkenko-kulate-195-cm-bez-kanalku
a takhle by to vypadalo podle varianty 2:
http://www.cistedrevo.cz/kuchynska-prkenka/prkenko-kulate-20-cm-s-kanalkem
Poraďte prosím, než to dám na všechny výrobky, rád bych znal Vaše názory.
Zdravím, volil bych také variantu 1, případně bych u varianty 2 ještě více logo zprůhlednil, aby tolik nepřekáželo.
Tento tyden, jsem poridil vybavu na foceni produktu a budu pouzivat variantu cislo 2.
Myslím, že záleží na množství fotografii. Pokud pro větší e-shop, a fotky jsou přímo Vaše, tak bych volil velký, přes produkt.
Pokud se jedná o pár fotek, volil bych určitě ruční přidání vodoznaku (selským rozumem).
Na druhém obrázku bych si pomalu myslel, že je to vryté do dřeva.
Dal bych to do rohu, kdo bude chtít, si stejně poradí a zbytečně to zhorší konverze.
Ale spíš bych se zaměřil na použitelnost, působí to na mě dost chaoticky.