Úspěšní lidé jsou úspěšní proto, že jsou ochotni dělat věci, které běžný člověk jednoduše dělat odmítá. Odmítá vstávat dřív, než je nezbytně nutné, odmítá pracovat jindy, než když musí a často odmítá i myslet jindy, než když je ve své práci a někdo to po něm vyžaduje.
Takoví lidé si pak říkají: „Kéž bych tak měl tohle a tamto, byl takový, nebo makový.“ Podvědomě neustále hledají zkratky. Proto jdou a vsadí si sportku, dají peníze podvodníkovi, který jim slibuje hory doly, a na svou obezitu berou hubnoucí prášky z reklamy. Zkrátka úplné šílenosti jen proto, aby se náhodou nemuseli namáhat víc, než je nezbytně nutné.
Tuto většinovou mentalitu můžete mimochodem velmi účinně využívat v marketingu. Ukažte lidem změnu či návod, jak mohou získat něco úžasného, aniž by se příliš nadřeli, nebo je to stálo mnoho peněz a máte minimálně jejich pozornost. Stačí, abyste byli méně líní než oni.
Ne na všechno totiž v životě existují zkratky, takže fungovat na takové mentalitě … to už se zase vracíme k těm pohádkám, o kterých byla řeč minulý týden.
Úspěšný den přeje všem Tomáš Durčák