Zdravím,
zajímalo by mě, jak jste na tom byli s objednávkami před svátky a přes ně. Měli jste menší konverzní poměr nebo také menší návštěvnost?
U několika obchodů mých klientu byla nízká jak návštěvnost, tak i konverzní poměr. Je to určitě dáno tím, že většina lidí nevysedávala u PC, ale byla s rodinou.
Jinak mám takovou zkušenost, že květen je poslední takový dobrý měsíc a pak nastávají různé dovolené, takže lidé nenakupují. Jakou máte vy?
Někteří klienti si třeba myslí, že tržba poroste donekonečna každý měsíc a nic takového jako sezónní výkyvy neexistuje.
No a ikdyž je na to připravuji, protože začínali podnikání třeba v zimě, tak se pak stejně diví.
Zpozorovali jste taktéž nižší návštěvnost nebo konverzní poměr než tomu bylo třeba v únoru?
Přeji hezký den a vysoké tržby 🙂
Dobrý den,
no já určitě spozoroval úpadek pracovní týden před velikonocemi, ale je to určitě dáno těma svátky.
Když jsem dělával v jednom supermarketu, tak velikonoční nákupy byly srovnatelné s nákupy před Vánoci, takže Velikonoce jsou zde určitě horší svátek pro eshopy, lepší pro potraviny.
Dnes se to ale už taknějak srovnalo.
Chce to Vánoce! 😀
Jj, také jsem to zaznamenal. Zvlášt u jednoproduktových eshopů jsou ty výkyvy dost znatelné, přece jenom jde spíš o emocionální rozhodnutí. Tržby šly o 70% dolů (částečně za to ale může i to, že jsem neměl čas se propagaci pořádně věnovat a tak si reklamy žily svým vlastním životem)
Na druhou stranu, člověk si alespon odpočine.
Teď to byla tragedie.. sobota, neděle a pondělí, úplně zabité… Chce to využít tento čas, na přípravu na časy hojnosti 🙂
Sobota a nedela nic moc, ale v pondeli se vsechno rozjelo a to jsem mek zapnute pouze reklamy a nesedel u pc