Dnes si trošku popovídáme o různých vyskakovacích oknech a dozvíme se, jestli jsou spíše obtěžující nebo ne. Je totiž velmi důležité, ať není vyskakovací okno příliš agresivní.
Některé internetové obchody využívají vyskakovací okno k tomu, aby se uživatel zaregistroval k odběru novinek. To je ten správný způsob.
Pokud ale někdo využívá vyskakovací okno k tomu, aby se uživatel zaregistroval nebo nedej bože, aby byl v tomto okně i nějaký produkt k objednání.
Jak takové vyskakovací okno používat?
- Používejte vyskakovací okno pomocí lightboxu (nikoliv se zobrazováním v novém okně!)
- Snažte se dát výrazně tlačítko pro zavření. Musí to být opravdu jednoduché, ať si toho každý všimne.
- Využívejte cookies a to z toho důvodu, aby se danému uživateli objevilo toto vyskakovací okno třeba jenom jednou za den.
- Nastavte, aby se zobrazilo vyskakovací okno po jedné minutě nebo po více zhlédnutých stránkách.
Pár inspirací
Pro systém Prestashop existují moduly: