V ExitShopu najdete u každého obchodu sekci Skripty, kam si můžete vkládat typicky měřící kódy a vždy zvolit, kde se mají zobrazovat. Máte k dispozici i zástupné znaky, což je velice jednoduchý způsob, jak do kódu dostat proměnné typu hodnota objednávky atd.
Pokud ale máte skriptů víc, může být užitečné používat nějakou centralizovanou správu, například Google Tag Manager. Na stránky vložíte jednorázově kontejner, což je kousek kódu, a zbytek už zařizujete přes administraci Tag Managera. Snadno se dají přidat sledovací kódy jako jsou Facebook konverze, Google Analytics a další.
Na stránkách agentury H1.cz najdete také (trošku starší) návod v PDFku, kde je celkem detailně popsaná práce s tímto nástrojem.
Používáte už Google Tag Manager? Nebo používáte Skripty v ExitShopu? Nebo nic neměříte? Dejte nám vědět v komentářích!