Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz

Proč je tak důležité, aby se zákazníci vraceli

Spokojenost je ta nejlepší forma marketingu. Už někdy před rokem jsem si toto uvědomil a začal podnikat větší i menší kroky k tomu, aby se mi množství vracejících se zákazníků zvyšovalo (kvalitní zboží, dobrý zákaznický servis, věrnostní programy). Nyní už mám na Přímo od Výrobce krásných 43% vracejících se. I přesto, že je to méně než polovina, vytvořili mi 2x větší tržbu než noví. Za jak velké časové období je screen neprozradím, ale je to teď z poslední doby:

Podle mě je to dobrý výsledek, ale budu na tom samozřejmě usilovně pracovat dál. Jak jste na tom vy?

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.