Dobrý den, náš dobrý klient ExitShopu, pan Karel K. je tak laskavý, že se opět podělil o svoje výsledky. Zde je email od něj. Inspirujte se a je tam i několik velmi zajímavých tipů:
Dobrý den,
zasílám Vám report mých prvních 13 dní. První dny jsem začal velmi opatrně, investoval jsem jen 150,- do reklamy na celý den sledoval reakce, zkoušel, doplňoval ladil a učil se.
Ze začátku mě konverze vyšla na nějakých 65,- ale bylo co zlepšovat. Po různém ladění jsem se nyní dostal na průměr 49,- za konverzi a v posledních třech dnech na 38,- za konverzi (objednávku). Je to stále docela dost, ale tím, že s tím od začátku počítám a ceny jsou i trochu přizpůsobené tak jsou kampaně vcelku slušné ziskové.
Určitě všem doporučuji koupit si knihu “Černá ovce facebooku” která Vám hodně napoví, že je vše jinak a jak poštelovat kampaně.
Dále mi pomohlo kampaň omezit časově, tím, že mi běží na stránce odpočítávaní do konce akce, a zbývá jen několik málo hodin, přimějete zákazníka k tomu, aby nákup neodkládal.
Také jsem přidal pole s facebook komentáři, kde se lidé mohou buď ptát nebo hodnotit.
- Počet objednávek od 19. 3 – 61
- Počet dnů, kdy jsem měl spuštěné reklamy: 12
- Náklady na reklamu: 3275,57,-
- Tržba: 45 274,-
Včera a dnes jsem na penězích pro inzerci trochu přitlačil a bylo to hned znát. Včera jsem kampaň spouštěl v 19:00 tržba 9500,- dnes, v pondělí 31. 3 jsem zatím utržil 10 301,-
A dnes ráno ještě doplnil:
Dobrý den,
jen informuji, včera tržba 23 600,-
Povzbudivé že? Tak pojďme podnikat. Radek Kilevník