Zdravím, včera jsem na report zapomněl, dám sem tedy čísla až dnes, snad to nebude vadit.. on to stejně nikdo nečte, protože mě dneska nečekala záplava emailů od lidí dožadujících se reportu 🙁
- obrat bez poštovného 120 173 Kč
- počet objednávek 467
- na FB a Sklik proklikáno 460 USD (cca 9200 Kč)
Tak já se zase loučím, co vy milí eshopáři? Jak se daří? Komentujte, komunikujte prosím… vidím v GA že každý článek čte v první vlně přes 200 lidí, tak se nebojte projevit! Radek Kilevník
Díky za report…Já vždy jen tiše sleduji 😉
To jsou super čísla. Jen se zeptám co G. Adwords? Vidím, že reklama pouze Sklik a FB. A jiná forma reklamy není? Jinak obrovská gratulace.
GA jsem zkoušel, ale nemělo to efekt. Třeba se k tomu vrátím až bude čas
Pěkné, trošku srovnání. Ccca rok zpět jsem při obratu 120 000 zaplatil za propagaci aukru 15 000 Kč. 🙂
bezva, postupem času chci proti Aukru tak trochu bojovat.. protože Aukro a místní zákazníci si dělají z prodejců obyčejné otroky. Měl jsem tam před lety 3 účty a všechny zlaté superprodejce, tak vím o čem mluvím…
Aukro je uplne v cudu, ty ceny jsou tam nesmysle. Tak to dopada, kdyz prodavajici nevi co to znamena cenotvorba
Já tam také prodával a ještě prodávám, ale snažím se již vše postupně přeorientovat na svůj e-shop, reklama na aukru je drahá (viz můj příspěvek výše) zákazníci tam jsou ti nejproblémovější(mnohdy) a konkurenti ani nemají ŽL. To je pak těžko. Je fajn vidět, že jde udělat ten samý obrat pomocí Skliku levněji než tam.
Ted jsem si vsiml, ze kazdy kometar tady musi byt schvalovan. Nebylo by lepsi vypnout schvalovani komentaru? Takhle tady nemuze vzniknout zadna debata, kdyz jsou komentare schvalovany 1-2x denne
chystám komentáře přes Facebook. Zatím to tedy povolím bez schválení
A co treba disqus?
koukal jsem na něj, ale myslel jsem si že ho tady moc lidí nepoužívá oproti FB….
Já osobně upřednosťnuji facebook, už jen kvuli tomu, že většina lidi tu přes FB prodává a tak se dá očekávat, že jsou „věčně“ online.