Dobrý den přeji, drazí eshopáři. Co jsem si přál se mi splnilo a skutečně mi chodilo mnoho emailů o tom, proč už nepíšu reporty. Má to dva důvody – lidská závist nezná mezí, takže jsem dostával nejen ironické emaily, ale často i výhružné a částky na které jsem se s ExitShopem dostal, jsou již tak vysoké že je sem nemohu psát.
Každou neděli ale zhodnotím svůj uplynulý týden, jen nebudu psát přesné cifry, budu pouze naznačovat a uvidíme jak nám to půjde. Hodně lidí začalo podnikat s ExitShopem právě díky těmto reportům, tak to opustit nechci. Nyní to tedy vezmu obecně za nějaké poslední období cca měsíc dozadu a od neděle to začnu dělat zase hezky za posledních 7 dní a kdo se bude chtít zase připojit a psát reporty také, tak sem s nimi, budu moc rád.
- mám na ExitShopu 42 aktivních eshopů
- mám kolem 100 objednávek denně
- denní tržba je pětimístná
- na reklamu denně dáme od 7 do 12% z obratu
- spektrum výrobků je široké 🙂
- máme dva sklady. Jeden v Brně, druhý ve Vamberku. Brněnský sklad má 1 zaměstnance a jednoho šéfa, Vamberecký má jednoho šéfa a 3 zaměstnance
- nevyzvednuté dobírky jsme stlačili na méně než 2%
- počet omylů jsme stlačili na 1 na 100 objednávek
Abych to shrnul, daří se.. daří se velmi dobře a je to díky ExitShopu který nejen funguje jako platforma pro eshopy, ale zároveň sdružuje výborné lidi a kontakty na ně… a nejsem sám. Vím o několika klientech, kterým se daří minimálně tak dobře jako mě. A to je léto, jak říkám už od ledna, letošní Vánoce.. budou velké, velké, VELKÉ! 🙂
Hezký den a dělejte něco! Radek Kilevník
Mohu se zeptat, proč dva sklady?
A závidím ty nevyzvednuté dobírky, osobně se mi o povedlo stlačit na 10% a níže se ne a ne dostat (a to opětovné zaslání beru jako dobírku vyzvednutou). Beru to jako dan za impulsivní nákupy. Pokud byste chtěl někdy na tohle téma sepsat článek, určitě bych ho uvítal.
S těmi nevyzvednutými pracujeme pouze tak, že jim předcházíme.
1 – píšeme email po pěti dnech po odeslání pokud není ještě doručeno
2 – voláme pokud není doručeno
to jsou asi největší věci které pro to děláme… možná u nás nenakupují lidé tolik impulsivně? Máme třeba více vysvětleno o co se jedná? Netuším…