Nevím zda vás to ještě baví číst, ale mě ty bulvární nadpisy baví psát. Ale opravdu, měl jsem v úkolníčku pár dní, abych pořádně rozebral kdy se vyplatí propagovat víc a kdy méně. Dneska jsem se k tomu konečně dostal. Podívejte se na můj graf počtu objednávek podle toho kolik je hodin:
Na tom není nic zvláštního, každý ví že večer je špička. Spíš jsem čekal že to bude odpoledne mít větší propad. Toto potvrzuje graf návštěvnosti podle denní doby:
Malinko jiné to je, ale je tam vidět hodně podobný trend. Co je už mnohem víc zajímavé, je vývoj konverzního poměru:
Možná si to vysvětluji špatně, ale plyne z toho, že kdybychom dokázali v 10 – 11 dopoledne přitlačit a dovézt na eshop víc lidí, vyplatilo by se to víc?
Tady je ještě graf počtu prodaných kusů, ten taky odpovídá návštěvnosti a počtu objednávek:
Kdyby tedy nebylo toho konverzního poměru, mávl bych nad tím rukou a řekl si nic nového, ale ten konverzní poměr mi vrtá hlavou. Vyzývám vás k diskusi! 🙂
Analyzujte naplno! Radek Kilevník