Přinášíme další skvělou novinku milí kolegové. Nyní můžete označit zákazníka, se kterým jste měly problémy a budou na to upozorněni všichni prodejci v ExitShopu. Jakou to má výhodu pro vás? Když u vás bude nakupovat chronický nepřebírač dobírek, budete o tom vědět i když u vás ještě nenakupoval a můžete si jeho objednávku lépe prověřit, nebo po něm požadovat platbu předem atp.
V zákaznících i objednávkách je nově tlačítko na nahlášení:
Vyplníte svojí zkušenost s tímto člověkem (pokud máte návrhy na další prohřešky které tam přidat, tak nám napište):
A když potom dostanete objednávku od člověka, který má v databázi záznam, budete na to upozorněni:
Věřím že oceníte tuto úžasnou funkci a důsledným vyplňováním, společně vybudujeme hodnotnou databázi a nebudeme vyhazovat peníze na vrácené nevyzvednuté zásilky.
Podnikejte naplno! Radek Kilevník