Pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz/news.

Společná databáze problémových zákazníků v ExitShopu

Přinášíme další skvělou novinku milí kolegové. Nyní můžete označit zákazníka, se kterým jste měly problémy a budou na to upozorněni všichni prodejci v ExitShopu. Jakou to má výhodu pro vás? Když u vás bude nakupovat chronický nepřebírač dobírek, budete o tom vědět i když u vás ještě nenakupoval a můžete si jeho objednávku lépe prověřit, nebo po něm požadovat platbu předem atp.

V zákaznících i objednávkách je nově tlačítko na nahlášení:

Vyplníte svojí zkušenost s tímto člověkem (pokud máte návrhy na další prohřešky které tam přidat, tak nám napište):

A když potom dostanete objednávku od člověka, který má v databázi záznam, budete na to upozorněni:

 

Věřím že oceníte tuto úžasnou funkci a důsledným vyplňováním, společně vybudujeme hodnotnou databázi a nebudeme vyhazovat peníze na vrácené nevyzvednuté zásilky.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.