- Objednávky se dají filtrovat i podle ID mateřského produktu v objednávce.
- Přidali jsme export faktur pro účetní systém Stereo, zatím v beta verzi.
- V seznamu zboží v eshopu můžete filtrovat i podle ID mateřského produktu.
- Vylepšili jsme rozesílání newsletterů ze Zákazníků – nyní nejsou vidět jednotlivé emaily, ale dávky u nichž vidíte i počet odeslaných emailů, celkový počet emailů a počet otevřených emailů (zjišťuje se pomocí sledovacího pixelu, který se automaticky přidává do newsletteru). Tato kampaň byla uhrazena přes Crowdfunding, děkujeme!
- Používáte rozdělené zobrazování množství na eshopech (reálný sklad + sklad u dodavatele)? Nyní, pokud jste reálně v mínusu, tak se o toto množství poníží i fejkový sklad.
- S blížícím se GDPR jsme zavedli u funkcí „Sběr emailů na eshopu“ a „Okno se slevovým kódem“ možnost vložit i odkaz a vysvětlující text pro návštěvníka, kde můžete popsat, jak s emailem naložíte.
- Klasické eshopy nyní umí zobrazit ikonku „Toto zboží máte v košíku“, stejně jako to umí už dlouho jednostránkové eshopy. Nastavení najdete v sekci nákupní košík.
Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz