- V objednávkách je nová ikonka, ve které vidíte IP adresu zákazníka a také novou informaci – prohlížeč, který zákazník použil k nákupu.
- U nastavení sady v mateřském produktu vidíte u každé jeho součásti, kolik kusů je skladem (pro odhad kolik kusů sady bude dostupných na eshopu).
- Při kopírování mateřského produktu se již kopírují i vlastnosti.
- Vylepšili jsme inventuru – sekce Co je na pozici a Kde všude je tento produkt se nyní řadí podle umístění a jdou stáhnout i ve formě PDF včetně čárových kódů.
- Ve skladu se dá filtrovat podle prodejní i nákupní ceny.
- Dokončili jsme crowd kampaň Export faktur do systému MRP (zatím v beta verzi).
- Dokončili jsme crowd kampaň Motivační box do detailu produktu – pomocí této funkce si na detailu produktu můžete zobrazit počet prodaných kusů a také počet online návštěvníků.
- Zdroje konverzí a UTM parametry si kromě zobrazení grafu ve statistikách můžete vyexportovat do CSV souboru a podrobněji to zanalyzovat například v Excelu.
- V odkazech skladu pro dodavatele si můžete nově zobrazit 2 další sloupce: prodeje a zásoby (za nastavitelný počet dní).
- Do všech emailů z ExitShopu se automaticky doplňují html, head a body tagy, kvůli zlepšení doručitelnosti.
- V klasickém eshopu v košíku nyní můžete zadávat počet kusů i přímo do políčka, ne jen pomocí tlačítek + a -.
- Jednou vyplněná adresa zůstává v košíku uložena po celou dobu nákupního procesu. Po objednávce je její vyplnění nabízeno standardně pomocí hlášky „Jste to vy?…“ jako tomu bylo doposud.
Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz