Jsme ještě rozněžnění po Valentýnu, ale pojďme se podívat na seznam hlavních vylepšeních v ExitShopu:
- U produktů ve slevě se zobrazuje na eshopech patřičná ikonka.
- Sklad nyní nabízí více možností filtrace mateřských produktů.
- Vyladili jsme párování s novým Fio bankovnictvím (pokud tedy už nepoužíváte automatické párování).
- Vylepšili jsme přehled podmínek ovlivňujících ceny o seznam ovlivněných produktů a další informace.
- Při vytváření mateřského produktu si můžete zvolit už přímo dodavatele a vyplnit i nákupní cenu (v druhém způsobu).
- Pokud používáte ve stavu tzn. následný stav, můžete přepnutí na něj omezit typem dopravce u objednávky.
- Při kopírování dopravců si můžete zvolit cílový eshop. Výborně to slouží k přenosu dopravců do jiných eshopů.
- Čárové kódy mají první využití – pokud jej u mateřského produktu vyplníte, doplní se to XML pro porovnávače do elementu EAN. Těšte se na další propojené funkce.
- Přidali jsme další Notifikace – cenové.
- Na eshopu si můžete pomocí zástupného znaku zobrazit menu kategorií (mezer). Funkci najdete v nastavení obchodu.
- Dalším novým zástupným znakem je znak pro nejnižší cenu poštovného, podobně jako nejnižší cenu produktu jej naleznete v nastavení.
- Nad seznamem eshopů máte nově odkazy na kategorie eshopů (mezery mezi nimi) a také tlačítka pro hromadné otevření eshopů podle zemí.
- Přidali jsme dva nové způsoby automatického zablokování spamových objednávek od robotů.
Tyto dvě funkce byly zaplaceny pomocí Crowdfundingu. Díky!
- Možnost podstránku nezobrazovat v menu.
- Telefon i email se vypisuje do výdejek.
Za vývojový tým ExitShopu, Michal Škoula
Jeden komentář u “Upgrade systému ExitShop 15.2.2016”
Komentáře jsou uzavřeny.