- Dopravce můžete omezit už i cenou objednávky. Můžete nastavit pro každého dopravce rozsah ceny od – do pro který má být aktivní.
- U jednostránkových eshopů si v produktech můžete vyplnit pole „krátký název“ – tento název se zobrazí v seznamu produktů na eshopech, ale jinde se použije klasický dlouhý. Třeba to využijete pro detailní doladění názvu.
- Zaměstnanci můžete nyní dát právo editovat ostatní zaměstnance.
- Zboží na dodacím listu se nyní řadí zároveň podle výchozí i reálné pozice kusů, až potom podle názvu.
- Dokončili jsme crowd kampaň – QR platba. QR kód si můžete umístit zástupným znakem buď na děkovací stránku a nebo jej můžete umístit do emailu z dopravců nebo ze stavů.
- Zisk objednávky, který se ukazuje u každé objednávky formou ikonky (pokud máte vyplněné nákupní ceny) se přepočítává vždy do měny účtu. I u objednávek ze Slovenska tedy uvidíte zisk v Kč (například).
- Vylepšili jsme nabízení dalších produktů po přidání do košíku. Nyní se v bloku nejprodávanější nezobrazuje produkt aktuálně vkládaný do košíku a blok má srovnanou velikost obrázků.
- Do Google XML feedu se posílají i vyprodané produkty – s příznakem out_of_stock. Podobně je tomu tak už dlouho i v Heurece a Zboží.
- Do CSV exportů zásilek pro Českou poštu se automaticky doplňuje kód služby 7+45 (udaná cena a avízo).
Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz