- Vylepšili jsme dodací listy:
- zobrazuje se na něm počet objednávek daného zákazníka
- zobrazuje se fakturační i doručovací adresa (doposud se zobrazovala pouze jedna z nich, preferovaná byla fakturační)
- V administraci v přehledu zboží jsme přidali stránkování. U eshopů s tisíci produkty to dost zrychlí práci.
- V hromadných úpravách skladu je nová funkce – resetování počtu kusů. Resetuje počet kusů na 0 i historii mateřského produktu.
- Při balení v expedici se po zabalení zobrazí sexy hláška, která po chvíli zmizí. Stejnou hlášku jsme přidali i do úpravy CSS, která již probíhá ajaxově.
- V mateřském produktu naleznete checkbox Imunita vůči expedici – takovou matku pak není třeba v expedici balit (čtečkou čárkových kódů) a není ji potřeba balit ani v okně zabalit v objednávkách.
- Ve statistikách v tabulce prodaných mateřských produktů je nově i sloupec vlastní ID a dá se podle něj i filtrovat.
- Adresa se na eshopech při opakovaném nákupu zákazníka vyplní až na jeho žádost – musí odkliknout hlášku „Na tomto počítači již byla vytvořena objednávka na jméno …. Jste to Vy? Chcete předvyplnit dodací a fakturační údaje podle minulé objednávky?“ Stávalo se totiž, že zákazníka předvyplnění zmátlo a chtěl objednávku odeslat znovu.