- K dispozici je nový blok – Příslušenství. Můžete si jej zapnout a umístit ideálně do patičky produktu. Příslušenství si definujete v mateřském produktu. K jednomu mateřskému produktu můžete nadefinovat více matek a tím vytvoříte oboustranný vztah. Aby se příslušenství na eshopu ukazovalo, musíte mít na eshop samozřejmě napárovaný daný mateřský produkt.
- V nastavení eshopu, v sekci Nákupní košík si můžete zapnout funkci, která udělá v košíku telefon nepovinný.
- Kvůli testování děkovací stránky již nemusíte vytvářet fejkové objednávky. V sekci Obsah, kde se definuje text děkovací stránky, je na to speciální tlačítko.
- V dopravci si můžete nadefinovat hlášku, která na zákazníka vyskočí ihned po stisknutí tlačítka objednat. Můžete tam napsat třeba, že má po platbě kartou počkat a nechat se přesměrovat zpět do eshopu.
- Newsletter ze Zákazníků nemusíte odesílat hned, ale můžete jeho odeslání naplánovat na určitý den a hodinu.
- Pokud si v klasickém eshopu (v šabloně s horním menu) zapnete zobrazování odkazů na Novinky, Slevy a Nejprodávanější (dá se tak udělat v nastavení eshopu – v sekci Blok – …), nebudou se tyto odkazy zobrazovat tehdy, pokud by uživatele vedli na prázdnou stránku (žádné zboží).
- Nový způsob řazení na klasickém eshopu – Od nejdražšího. Můžete si to nastavit v sekci Kategorie a řazení.
- V mateřském produktu je nové políčko, kam si můžete vyplnit ID videa z YouTube. To se pak automaticky a responzivně zobrazí na eshopu pod dlouhým popiskem. ID videa se dá nastavit i v Importu ve Skladu.
- V celé administraci jsme vyměnili „posuvník“ (výběr více eshopů, produktů, …) za nový plugin. Je rychlejší a můžete v něm vyhledávat.
- Využíváte funkci Upsell? Nyní si tam můžete produkty vyhledávat a nastavovat i podle ID mateřského produktu.
- Pokud využíváte Vlastnosti, tak si u nich můžete nyní zvolit, aby se neukazovaly na eshopu. Budou se tak jen posílat do XML feedů pro srovnávače zboží.
Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz