Přináším seznam novinek od posledního reportu, který nezahrnuje bezpočet oprav a drobnějších vylepšení.
- V nastavení eshopu si můžete zapnout zobrazení počtu prodaných kusů u produktů.
- V historii mateřského produktu naleznete celkový počet prodaných kusů.
- V seznamu zboží máte možnost přidat si oddělovací mezeru – tenký pruh, kterým můžete opticky oddělit zboží od sebe.
- Do nastavení hlavního produktu / kategorie přibyla možnost upřednostnit při řazení novinky. Tím pádem budou více na očích. Řazení navíc vidíte přímo v seznamu produktů.
- Do emailu ve stavu objednávky a dopravců přibyl zástupný znak pro měnu.
- Při přidávání produktů do objednávky můžete v políčku hledat i podle ID mateřského produktu.
- Eshopy zapojené do systému Aktivního zákazníka mají v horním menu ikonku s přístupem do zákaznického účtu.
- Dokončili jsme dvě Crowdfundingové kampaně: MonkeyData a lepší správa obrázků v galerii.
Jeden komentář u “Upgrade systému ExitShop 21.4.2016”
Komentáře jsou uzavřeny.