Upgrade systému ExitShop 22.6.2018

  • Na klasickém eshopu se ukazuje ikonka množstevní slevy i v košíku. Lidé tak mohou ještě před nákupem ochotněji zvýšit počet kusů v košíku.
  • Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň Balík na poštu. Nyní má zákazník možnost vybrat si pobočku osobního odběru a pošle se to i do CSV exportů pro Online podání.
  • V nastavení eshopu si můžete povolit funkci „Zákaz stahování obrázků„. U obrázků to zakáže pravé tlačítko myši.
  • U jednostránkového eshopu se po kliku na logo už eshop nereloadne. Místo toho jen vyscrolluje nahoru. Aby si zákazník omylem nevysypal košík. Současně jsme na děkovačce opravili klikání na logo.
  • Blok „Také nakoupili“ nyní zobrazuje i objednávky z lokalizovaných variant. Pokud je tedy používáte, blok si vytáhne objednávky i třeba z eshopu z jiné země a zobrazí jich tam potom víc (resp. bude víc nejnovějších).
  • Na PDF fakturách se nyní vynechávají „nulové“ tedy stornované řádky.
  • Funkce „Online zákazníci“, která zobrazuje počet online uživatelů na eshopu se dočkala jednoho neslušného vylepšení.

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshop TrueHipster. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.