Tento seriál o novinkách v ExitShopu pomalu nabírá pravidelný páteční charakter 🙂 Jdeme na to, je toho moc, jako obvykle první novinky týkající se klasického eshopu:
- „Hezké URL“ – můžete si zapnout v nastavení. Původní tvar a neaktuální adresy se přesměrovávají (301) na správný tvar. Týká se produktů a kategorií. Nové eshopy budou mít tuto volbu aktivní.
- Kategoriím můžete nahrát i obrázek. Bude se zobrazovat u jejího názvu a u případných odkazů na podkategorie.
- V editaci produktu si můžete zaškrtnout zařazování do nadřazených kategorií. To způsobí, že produktu stačí zvolit výchozí kategorii a on se sám zařadí do ní i do jejich nadřazených kategorií a tato vazba se udržuje automaticky.
- U klasického eshopu si nyní můžete zapnout plovoucí banner, tak jak ho znáte z jednostránkového eshopu.
- Produkty můžete pomocí hromadných úprav nejen zařadit to kategorií, ale nově i zobrazit na homepage, abyste je nemuseli zaklikávat po jednom.
- U šablon XXLShake a DoubleVision jsme opravili chybku v rozbalování horního menu a upravili zobrazení skladových kusů v náhledu kategorie tak, aby nezasahovaly do popisku, pokud je delší.
Další novinky v ExitShopu:
- Přidali jsme další možnost – zobrazit 5+, pokud je počet kusů víc než 5. Nastavení eshopu -> Formátování.
- Opravili jsme záludnou chybku. Pokud stornujete objednávku, kusy z ní se doplní do objednávek, kde chybí. Nově se doplňují pouze kusy, které ve stornované objednávce nechyběli. Tato chyba nezpůsobovala chybu ve skladových zásobách, ale jen chybné označování produktu jako nechybějícího v okně zabalit v objednávkách.
- Maďaři mají také Heuréku, ale s jiným formátem XML. Přidali jsme pro ni feed.
- Pokud využíváte Import mateřských produktů, můžete využít novou položku při aktualizaci – množství zvýšených kusů. O této vymoženosti jsme psali dříve. Hodí se například, pokud máte několik kusů skladem a zbytek u dodavatele.
- Máme novou hezkou podstránku s nabídkou Prestashopu napojeného na ExitShopové jádro.