Únor se nám chýlí ke konci, v pražské zoo se probudili svišti a já přináším bohatý seznam novinek v ExitShopu. Jaro je tu!
Hlášení ze @zoo_praha: V pátek se probudili svišti. A dnes sysli. Jaro je tady.
— Miroslav Bobek (@MiroslavBobek) 26. února 2017
Klasický eshop dostal kromě variant i následující vylepšení:
- Klasický eshop je nyní možné kopírovat a zkopíruje se i strom kategorií a varianty produktů.
- Titulek stránky se nyní mění a dosazuje se do něj název produktu atd. Dříve byl stále stejný.
- U kategorií je možnost vyplnit Heuréka názvy kategorií, které se pak promítnou do XML výstupu produktů.
- Funkce doprava zdarma od je dostupná i pro klasický eshop.
- Stejně tak Facebook DPA – pixel s událostmi pro remarketingové účely.
Další vylepšení:
- Chcete bezchybně odbavovat objednávky a netisknete dodací listy, případně nemáte čtečku čárových kódů? Stránka Expedice má nyní tlačítko načíst další nedokončenou objednávku.
- Upozornění na nové objednávky, které chodí na email eshopu, zaměstnancům i majiteli účtu jde kompletně vypnout v nastavení eshopu.
- Nyní lze podmínky (ovlivňují ceny, slevy) a notifikace (na pokles množství) automaticky přiřadit ke všem mateřským produktům ve skladu a můžete je tedy aplikovat na celý sklad a ne například pro každého dodavatele zvlášť.
- Odkaz na import mateřských produktů naleznete nyní logicky až v sekci Propojení (ale stejně tak i přímo ve skladu). Další novinkou ohledně importu je možnost zimportnit již existující mateřský produkt, jinými slovy ji napárovat na produkt v XML feedu. To se dá udělat, pokud máte alespoň jeden import, v editaci každého mateřského produktu.