Vítám vás u posledního letošního upgrade reportu. Věřím, že jste si tento rok užili tak jako my a další rok bude zase o něco větší!
- Při psaní emailů ze sekcí Objednávky a Zákazníci si nyní můžete znění emailů uložit jako šablonu pro pozdější opakované použití.
- Při vytváření mateřského produktu (a i při jeho editaci) mu můžete vyplnit název a popisky ve všech jazycích, které na eshopech používáte. Při následném vytváření napárovaného produktu z mateřského, se použije popisek podle země cílového eshopu (pokud je dostupný). Tuto funkci podporuje také Import, stačí elementům dát atribut lang, tedy ve stylu:
- <name lang=’cs‘>Český název</name>
- <name lang=’sk‘>Slovenský název</name>
- Při kopírování eshopu se nyní kopírují i CMS stránky a případně blogové příspěvky (pro klasický eshop).
- V dalším nastavení klasického eshopu si můžete zapnout tlačítko „Více informací“, které uživatele zascrolluje na dlouhý popisek.
- V editaci produktu si můžete vyplnit ITEM_TYPE pro Heureku a pro Zboží.cz element EXTRA_MESSAGE.
- Ve statistikách naleznete krom prodaných mateřských produktů i ty neprodané, pod tlačítkem „Zobrazit vše“.
- V nastavení eshopu si můžete zapnou políčko pro výběr země a definovat si nabízené země. V současnosti pouze změní zemi objednávky a je tedy čistě informativní.
- V editaci zaměstnance naleznete možnost nastavit stav, do kterého se má objednávka přepnout při dokončení skrz okno Zabalit a nebo právě přes expedici. Nyní při balení skrz sekci Expedici je možno tento stav ještě změnit, nastavený stav ze zaměstnance je pouze označen jako výchozí volba.