Je pátek a v pátek mají fanoušci novinek z ExitShopu svátek!
Tady jsou novinky ohledně klasického eshopu:
- Pro vzhled klasického eshopu – šablona Classic, která má menu vlevo, máte možnost checkboxem v kategorii určit, zda má být kategorie defaultně rozbalená. Kategorie se totiž nově automaticky sbalují.
- Můžete si zapnout stránkování produktů. Ve výchozím nastavení je vypnuté (ukazují se všechny produkty v kategorii).
- Ikonka a funkce novinky kterou znáte z jednostránkového eshopu je nyní i v tom klasickém. Můžete si ji zapnout v nastavení eshopu.
- Stejně tak funkce Online zákazníci – zobrazí aktuální počet uživatelů na eshopu.
- XML výstupy pro Heuréku, Zboží a Google z klasického eshopu mají nyní v případě variant v adrese kotvy tak, aby byly adresy unikátní.
Další novinky:
- U jednostránkových i klasických eshopů si můžete na eshopu zobrazit EAN neboli čárový kód z mateřského produktu (případně, pokud máte vyplněn EAN přímo v produktu, tak se použije ten) na detailové stránce produktu.
- V objednávkách se dá u každé objednávky změnit její eshop – pokud se jedná o eshop v jiné měně, proběhne i přepočet cen.
- Na tom samém místě naleznete tlačítko pro opětovné vytvoření objednávky – funguje to pomocí pokladny, do které se předvyplní zákazníkova adresa a mateřské produkty z původní objednávky tak, abyste na jeden klik mohli objednávku vytvořit znovu.
- O rich snippets jsem článek již psal.
- Zásilkovna posílá data o doručených zásilkách v novém (i starém) formátu – v ExitShopu máte v sekci banky možnost nahrát a spárovat platby z obou těchto formátů.
- O tom, zda je produkt na eshopu aktivní či neaktivní můžete rozhodnout i přímo v editaci produktu.
- Pokud máte řádově tisíce mateřských produktů, je naskladňování a vyskladňování někdy trochu zpomaleno našeptávačem – zejména kvůli obrázkům. Nyní se obrázky produktů načtou až při přejetí myší nad daným výsledkem a práce s našeptávačem je tedy rychlejší.