První seznam vylepšení v tomto roce je nabitý. Další velkou novinku chystáme už na pondělí, sledujte tento blog ať vám nic neunikne 🙂
- Zřejmě máte na eshopech zapnutou funkci Nákupní košík – nyní si můžete aktivovat funkci, která zobrazí pod tlačítkem přidat do košíku hlášku v případě, že tento produkt již zákazník v košíku má. Usnadníte tím rozhodovací proces.
- Používáte na eshopech kategorie (hlavní produkty)? Zboží pod nimi si můžete nyní nechat automaticky řadit i podle abecedy.
- Na dodací listy (které si můžete vygenerovat stavem objednávky) se propisuje i čárový kód mateřského produktu.
- V objednávkách můžete filtrovat i podle data dobropisu a také si vyfiltrovat jen objednávky, ve kterých vám nechybí žádné zboží.
- Pokud párujete platby z banky v ExitShopu a je jich velké množství najednou (řádově stovky), přidali jsme chybovou hlášku, která vás upozorní na vypršení časového limitu.
- U každého mateřského produktu ve skladu vidíte jeho aktuální marži (pokud máte vyplněnu prodejní a nákupní cenu).
- Když vytváříte z mateřského produktu ve skladu produkt napárovaný na eshopu, můžete mu rovnou zadat jiný název.
- Podmínky umí novou funkci – změnit ovlivněným produktům název dodavatele.