Před pěti měsíci jsme měli Valentýn a nyní se pojďme podívat na vylepšení v ExitShopu za minulé dva týdny, je toho opravdu hodně. Čtěte pozorně:
- V hromadných úpravách ve skladu je možnost změnit hromadně i prodejní cenu.
- Klasický eshop má novou sekci v Obsahu – patička kategorií. Můžete si tak na konec každé stránky s kategorií napsat nějaký text nebo umístit například blok s nejprodávanějším zbožím.
- Klasický eshop má kromě podstránek (CMS) nově i jednoduchý blogovací systém. Můžete psát blogové články (novinky). Odkaz na blog se automaticky zobrazí v menu za CMS, pokud máte nějaké příspěvky. Výpis příspěvků si můžete vložim kamkoliv na web pomocí zástupného znaku.
- V dopravci naleznete dvě nová políčka – omezení váhy od – do. Váhu zadáváte v mateřském produktu. Pomocí tohoto omezení si můžete například nastavit, aby byl dopravce povolen jen do 2 kg.
- Blokování přístupu na eshop (hláška upozorňující na nevhodnost obsahu 18+) se v případě klasického eshopu dá nově omezit na konkrétní kategorie a nemusíte ji tak zobrazovat pro kompletní eshop.
- Přidali jsme podporu pro maďarskou verzi služby Heureka Ověřeno, resp. Arukereso TrustedShop.
- Slevové kódy můžete omezit na konkrétní eshop.
- Při vytváření napárovaného produktu z mateřského produktu můžete zadat více ID eshopů oddělených čárkou – vytvoří se v každém z nich.
- V nastavení eshopu v sekci Další nastavení si můžete aktivovat novou položku „Oslovení“ – zákazník si tak může vybrat jeho oslovení (pan, paní, slečna, …) a to můžete použít i jako zástupný znak v emailech. V některých zemích je to standardem.
- Zrychlili jsme odesílání hromadných emailů (tedy jejich vkládání do fronty – už nemusíte čekat několik minut při desítkách tisíc emailů).
- V XML feedech pro Heureku a Zboží se před název produktu automaticky vloží výrobce (pokud je výrobce uveden a pokud už v názvu produktu není).
- Opravili jsme překrývání hlášky Neplátce DPH na faktuře s reklamační adresou.
- Četli jste už článek o velkoobchodu v ExitShopu?