Dobrý den, právě proběhl další upgrade systému. Co je nového:
- zavedli jsme externí dokument na nápovědu kam budeme postupně doplňovat návody, popis funkcí atd. Pokud Vám bude v nápovědě něco chybět, napište nám
- do faktur byl přidán telefon zákazníka
- z první sekce na eshopech u aktuálního typu designu, zmizelo tlačítko Objednat, protože ho nikdo nepoužíval a měli jsme mnoho ohlasů klientů, že se pouze plete
- zjednodušení procesu založení nového eshopu a navedení klienta co dělat dál po editaci URL eshopu
- opraveny nahlášené překlepy a nejasné popisy
- nejzásadnější změna je Přehled. Který se podařilo konečně výrazně zrychlit a také byla přidána políčka OD / DO. Defaultně je nastaveno Dnes, ale můžete zadat libovolný datum pro zobrazení statistik. Na sekci přehled budeme nadále pracovat a při příštím upgrade se můžete těšit na statistiky prodaných kusů, obrat dle eshopů a další
Možná si říkáte že dnešní upgrade nepřinesl nic moc zásadního, ale skládal se z mnoha drobných úkonů, kterými jsme si připravovali půdu pro velké kroky jako budou – výměnné šablony na jedno kliknutí, 100% editovatelnost, platby kartou, prodej elektronických produktů, exporty pro dopravce a další funkce které pro Vás usilovně vyvíjíme.
Děkuji a pokud máte jakýkoliv nápad, námět, připomínku, tak pište na info@exitshop.cz, jsme nesmírně vděčni, za každý Váš podnět.
Radek Kilevník
Do faktur by to chtělo dát možnost dát editovatelnou položku pro budování brandu (kupon na další slevu) a adresu pro reklamace. Ono lidí, kteří mají fakturační adresu někde jinde, než tu reálnou, bude zřejmě více.
Ten slevový kupon, proč zrovna do faktur? Nestačilo by, kdybyste si ho dal do emailu o odeslání nebo o dokončení objednávky? Máte pro to nějaký důvod?
Adresa pro reklamace je dobrý nápad, to přidáme do nastavení obchodu a potom by se to mohlo generovat do faktur. Děkuji
Tam jde spíš o to, dát tam možnost dát cokoliv. Ten slevový kupon mě napadl jako jedna z možností, další věci je třeba upozornění na další obchody atd.
Ohledně emailu, nesmíme se na to koukat z pohledu online podnikatelů, velká část našich zákazníků sedí od počítače dva metry, aby nechytla vira :). Papír je zkrátka papír.
Změny super, nejvíc bych asi uvítal export pro dopravce . Ale jen tak dál 🙂
+1. Také to ted vnímám jako největší prioritu.