Dobrý den vážení zákazníci. Ano je to tady, právě včera v nočních hodinách jsme nasadili velmi zásadní a rozsáhlý upgrade. Co je jeho součástí:
1 – opět jsme zprovoznili blok – Také nakoupili. V nastavení svého eshopu si jej můžete zapnout nebo vypnout
2 – exporty pro Dopravce! Více o nich jsem napsal do samostatného článku zde
3 – z Hlavního ovládacího panelu eshopu jsme vyhodili statistiky – k tomuto účelu slouží záložka Přehled
4 – u Stavů objednávek nyní můžete libovolně editovat předmět emailu a dosazovat proměnné
A několik překlepů a nedostatků 🙂
Děkuji, těším se na Vaše reakce. Budu rád když mi náměty a připomínky napíšete na radek@kilevnik.com a nebo mi zavolejte na 737 392 402. Hezký den, Radek Kilevník
Paráda, ty exporty jsou extra parádní upgrade 🙂
bez exportů do dopravních systémů si podnikání neumím představit.
To se mělo řešit ihned na začátku spuštění shopu.
Nedokážu si představit jak bych tam rval třeba 30 balíků deně ta chybovost nebo 80 balíků deně
Exporty jsou nutností.
Já dělal i 150 balíku denně ručně 🙂
Super. škoda těch přehledů, objednávek dnes, objednávek včera, že to tam není. Byl jsem zvyklý se na to kochat:-)
To že zmizely přehledy nahoře, je chyba, ne úmysl, bude to opraveno během dneška.
Super.
Těch statistik je dost škoda, proč zmizely? Nějak nevím, čemu vadily a mě pomáhaly v rychlé orientaci.
Dál bych prosil se zaměřit na:
1/ duplicitní objednávky
Pokud někdo nakoupí a stránku obnoví, tím se vytvoří nová objednávka. ta se samozřejmě vrátí, jako nevyzvednutá dobírka. Což stojí peníze.
2/ 2 čísla jedné objednávky
Stává se, že systém dvěma objednávkám přidělí jedno číslo. Pošlu tak jen jednu objednávku a pokud na to zákazník neupozorní, přijdu zbytečně o peníze.
3/ lepší upozornování na to, co při zadávání kontaktních údajů chybí – denně vyplnuji cca 5 objednávek ručně, protože si zákazník není schopen objednat. Těžko říct, kolik jich to úplně vzdá. Stačí když vyjede okno „nevyplnil jste telefon“ a pod tím kolonka pro jeho doplnění.
4/ práce s emailingem
Rovněž se to už řešilo měsíce zpátky, emailing je reklama zdarma a tady to vůbec nemůžeme využívat. Přitom pro programátora to není nic těžkého. Stačí tam dát možnost hromadných emailů pro každý shop zvlášt.
Plus spoustu drobností, ale ty nejsou důležité. Díky tomuhle bohužel přicházím/e o peníze, což osobně nemám z principu moc rád (ne, že by těch pár tisíc navíc můj život změnilo, ale vyladění je důležité)
Klidně at je vyšší cena, ale pracuje na tom víc (nebo lepší) programátoři. Než vznikl export pro dopravce, tak mě stačil programátor postavit celý vícepoložkový eshop (včetně těch exportů) :). Případně bych uvítal i možnost koupě, místo pronájmu, aby na tom mohli pracovat moji programátoři.
Děkuji za podněty. Máte pravdu, ten vývoj je velká slabina, ale protože se mi na Exitshopu daří velmi dobře prodávat, mohu si nyní dovolit dát na to dalšího člověka a věřím že se věci budou hýbat mnohem rychleji…
1 + 2 ano to se někdy stane, řešíme to
3 dali jsme tam editovatelnou červenou hlášku, chystáme inteligentní řešení které popisujete
4 když mi napíšete, vyjedeme Vám ručně CSV s emaily Vašich zákazníků a můžete použít nějakou externí službu na rozeslání. Samozřejmě půjde posílat z administrace, ale ještě to bude chvíli trvat
I já jsem klientem ExitShopu, můžete se spolehnout že denně vyvíjím maximální úsilí k tomu aby se systém vyvíjel, protože řeším ty samé problémy jako Vy… Již jsme se z nejhoršího dostali, ale i tak si na sebe Exitshop zdaleka nevydělá, ale v horizontu cca 3 týdnů už na tom budou 3 programátoři usilovně pracovat, jistě to bude znát. Radek Kilevník