Je to věc, která dokáže vaše prodeje ovlivnit opravdu velmi negativně. Naše Jednoproduktové eshopy jí ale odbourávají, je to tedy tajemství jejich úspěchu? Pokud nevíte o co se jedná, tak čtěte:
Rozhodovací paralýza – Wikipedie
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozhodo…_paral%C3%BDza
a výborný článek jsem našel ještě zde:
Jak rozhodovací paralýza kazí vaše prodeje | Adaptic
http://www.adaptic.cz/znalosti/clank…vaci-paralyza/
Jak pracujete s rozhodovací paralýzou Vy? Jaký na to máte názor?
Mě zaujalo to „Máme-li dva důležité úkoly, které je třeba splnit, často volíme třetí možnost a utíkáme k nepodstatné činnosti.“ to je můj typický problém.
To je taky problem no.. doporucuji Ti na to knihy Konec Prokrastinace a Zen a hotovo. Nauci Te to treba ovladnout to nutkani k multitaskingu 🙂
Zen jsem četl. Nepomohlo.
Hele, tak otevreme si spolu kancelar v Brne a ja to z Tebe vyzenu, OK? 🙂
Nojo jo už se těším 🙂
Na základě rozhodovací paralýzy funguje i spousta prodejců. Hezky o tom napsal Dan Ariely. Máme-li 3 možnosti z nichž dvě jsou podobné, ale druhá o něco horší a třetí úplně rozdílná od předchozích dvou, většinou zvolíme první možnost. Existuje spoustu příkladů na kterých tenhle model úspěšně funguje, přičemž zbylé dvě možnosti jsou jenom návnady, které vyzvednou kvality produktu, který nám chce prodejce prodat.
Tohle mi hodně pomohlo. Až teď sem si uvědomil, že spoustu věcí dělám zbytečně dlouho.