Zdravím všechny příznivce. Píšu kvůli Crowdfundingu, který jsme nedávno zavedli. Než jsme jej zavedli, dostávali jsme denně několik emailů, kde stálo: „Udělejte tohle, udělejte tamto, my to klidně zaplatíme.“
Nyní se tak stalo a vytvořili jsme systém, kde si můžete vysněnou funkci navrhnout a společně se na ni složíme, ale účast je mizivá, až skoro žádná. Jak už víte, já dolévám do ExitShopu vyšší desítky tisíc měsíčně a zdaleka nejsem největší prodejce, a tak mě mrzí, když se nenajde třeba „pouhých“ 5000 Kč například na skvělou funkci:
Přesměrování zákazníka na jiný eshop – Podle země – např. pokud přijde Slovák na český obchod, nabídne mu to hlášku a přesměrování na jiný eshop (nastavitelný). Zjišťování podle http://www.geoplugin.com/.
Nechci, aby to ode mě znělo nějak špatně, ale proč to mám celé pořád platit sám? ExitShop živí většinu z Vás a některé velmi dobře. Kdo přispěje za 3000 a víc za 3 měsíce, má status VIP – nemá nájem a žádné limity…
Takže se ptám, v čem je problém? Co chcete za přispění, nebo proč systém crowdfundingu, který všichni poptávali, nyní funguje tak špatně? Zatím se podařilo vybrat jen na jednu věc, ale ve frontě jich máme ještě desítky a je to škoda, že takhle marníme čas, než abychom právě před svátky zabrali. Je i mnoho věcí které nadále vyvíjíme z mojí a ExitShop kapsy, ale myslel jsem, že tyto nadstandardní věci necháme udělat rychleji, když se na ně společně složíme. Potom budeme mít všichni lepší výsledky, lepší prodeje, menší náklady, vyšší zisky…
Přispívejte naplno! Než se mi o Vás zkazí mínění 🙂 Radek Kilevník