To mi zase jednou dala kniha zabrat 🙂 Mám na mysli to, že mi nasadila hned několik brouků do hlavy. Je to opět knížka od Melvila, odkaz dám níže. A je to ve zkratce o tom, že existují 3 stupně toho jak se prezentujeme a prodáváme – Proč, Jak, Co.
No a běžně se firmy prezentují tak, že napíšou Co, pak Jak a nakonec Proč. Ale správně, by to mělo být naopak. Úspěšné firmy vždy zdůrazňují Proč jako první. Takže, běžně se napíše – Naše trička jsou kvalitní, děláme je z přírodních materiálů, budete se cítit skvěle. Ale správně, by to mělo být – Budete se cítit skvěle! Vyrábíme trička z přírodních materiálů a jsou velmi kvalitní.
Asi jsem toto podvědomě už věděl dřív, protože motto tohoto blogu / magazínu není – Doba Eshopová – vše o eshopech. Ale motto zní – Vydělávám eshopem! Tedy – Proč.
Přemýšlejte o tom a říkejte svým klientům na prvním místě Proč Vy a Váš výrobek, nesypte na ně jen svoje Co.
Hezký den, pracujte lidičky od e-shopů, všechno jde když se chce. Radek Kilevník
Super, dík za tip, takhle jsem o tom vůbec nepřemýšlel.