Zákazník alkoholik

Máme aktuálně jednoho velmi problémového klienta. Nemůžu samozřejmě říct o koho jde a nebudu ani naznačovat, ale děláme pro něj celkem velké množství práce za celkem velký rozpočet. Problém je, že mě neustále bombarduje nesmyslnými požadavky a také dělá chyby, které ale svaluje na eshop a potom dělá jakože nic.. a to ne jednou, nebo dvakrát, ale už několik týdnů, den co den. Včera jsem se taky čistě náhodou dozvěděl od jeho kolegyně, že ten pán má problémy s alkoholem.

Škoda že kolem DobyEshopové ještě není vytvořená komunita odborníků, protože by mě moc zajímaly vaše názory a jak se k tomu postavit. Vykázal jsem ho včera i dnes do patřičných mezí a odkázal ho na smlouvu. Nicméně on tvrdí, že jeho požadavky jsou oprávněné a já už mám problém s tím jednat s ním i nadále slušně… Asi to bude chtít co nejrychleji dodělat a uzavřít. Takže moje poučení zní, tak jako jsem si říkal už milionkrát – Všímat si varovných signálů! Pokud se vám na klientovi něco nelíbí, neberte to na lehkou váhu a dávejte si na něj pozor a snažte se aby bylo ve smlouvě vše maximálně přesně vymezeno.

Na zdraví. Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.

Napsat komentář