Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz
Zlepšování – Jak nejlépe zobrazit na eshopu slevovou akci?
Mě se moc líbí jak to má Rohlík:
Uvažuji, že si to na svých eshopech takto naformátuji. Co myslíte Vy? Znáte třeba nějaký dobrý článek na toto téma? Podle mě je to velmi důležité, aby to lidem správně padlo do oka v pořadí v jakém to do oka padnout má. Takže formát Aktuální cena / původní cena / sleva v % je ok?
Hodně dávno jsem někde četl, že u částek do 100 Kč je lepší psát slevu v % a při vyšší částkách zase slevu ve skutečně ušetřené hodnotě… Díky za každý postřeh, za nějaký čas pošlu výsledky svojí práce a toho jak jsem to udělal 🙂
Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR.
Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí.
Můj Facebook.
Můj Youtube kanál.
Zobrazit archiv autora: Radek Kilevník