Toto je pouze archiv. Novinky najdete na našem webu exitshop.cz

Zlepšování – Jak nejlépe zobrazit na eshopu slevovou akci?

Mě se moc líbí jak to má Rohlík:

Uvažuji, že si to na svých eshopech takto naformátuji. Co myslíte Vy? Znáte třeba nějaký dobrý článek na toto téma? Podle mě je to velmi důležité, aby to lidem správně padlo do oka v pořadí v jakém to do oka padnout má. Takže formát Aktuální cena / původní cena / sleva v % je ok?

Hodně dávno jsem někde četl, že u částek do 100 Kč je lepší psát slevu v % a při vyšší částkách zase slevu ve skutečně ušetřené hodnotě… Díky za každý postřeh, za nějaký čas pošlu výsledky svojí práce a toho jak jsem to udělal 🙂

 

Podnikejte naplno! RK

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.